transfer date

Retea, baze de date, salvari, restaurari etc.
Mesaj
Autor
rosam
Mesaje: 2
Membru din: Vin Iul 22, 2011 10:17 am

transfer date

#1 Mesaj de rosam »

o problema ciudata .... am trei parteneri care au SAGA C integrat cu licenta..ei isi tin contabilitatea primara,intrari,iesiri,productie consumuri,etc,pana de curand puteam sa fac salvari (arhiva zip ) din computerele lor si sa le actualizez in calculatorul meu baza de date, pentru inchidere de luna si declaratii fiscale . Acum de o sapatamana nu mai imi permite sa fac actualizarea la mine in calculator cand incerc asta
imi da mesaj ]Operatiunea de dezarhivare nu s-a putut efectua sau arhiva nu este valida " mentionez ca am incercat de pe doua calculatoare diferite.
Ma poate ajuta cineva ? ce ar trebuii sa fac sa pot sa-mi actualizez baza de date ? Multumesc mult

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8220
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: transfer date

#2 Mesaj de herganiec »

sunati la Saga si intrebati de problema.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: transfer date

#3 Mesaj de tomac »

Salvarea efectuată la clienții respectivi nu este corectă sau la dvs este o problemă. Reinstalați, la dvs, versiunea gratuită a programului. Aceasta ar trebui să rezolve o eventuală problemă ce apare, de regulă, la mutarea programului de pe un PC pe altul sau la reinstalarea sistemului de operare fără ca în aceste cazuri să se reinstaleze și programul gratuit.
Dacă nici după reinstalarea la dvs a programului gratuit nu se rezolvă problema, este posibil ca această operațiune să fie efectuată la client. Dacă acesta nu are licență, trebuie reinstalată versiunea gratuită a versiunii ce o utilizează acum altfel i se va cere cod de activare. Dacă are licență i se poate reinstala versiunea gratuită.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns