student anul IV

balintk

student anul IV

#1 Mesaj de balintk »

Ce parere aveti? Sunt student anul IV la stiinte economice inainte de licenta, pot semna bilantul contabil? ( sunt angajat si cu norma partiala ) Am cerut o adeverinta de la facultate , se asimileaza cu studii superioare? Va rog sa ma ajutati!

septimiuv

#2 Mesaj de septimiuv »

nu

balintk

#3 Mesaj de balintk »

Multumesc :oops:

tudorachee

#4 Mesaj de tudorachee »

De ce?? Ca nu spune in legea contabilitatii licentiat, doar studii economice si cei cu 4 ani au mai multe studii decat cei cu 3 ani.
Daca nu gasesc expert semnez (sunt tot anul IV la conta) si atasez adeverinta .

paturcai

#5 Mesaj de paturcai »

SeptimiuV raspundea din punct de vedere legal.
Adica puteti semna fara probleme chiar daca fortati un pic nota.
Eu am semnat de cand eram student in anul I.
In definitiv - am mai spus pe forum - mi-am asumat raspunderea pentru ceea ce am facut.
Vorba lui SeptimiuV: a dracului aritmetica adun in Bilant ce gasesc in balanta si de raspuns raspunde ... tata.
Nu atasati nicio adeverinta. Sunteti nebuni?! Sa atrageti si mai rau atentia?
Cand depuneti bilanturile luati-va o moaca plina de superioritate ... sa-i descurajati.
:lol:
Ilegalistu'
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

trandafirc337

#6 Mesaj de trandafirc337 »

[quote="paturcai"]SeptimiuV raspundea din punct de vedere legal.
Adica puteti semna fara probleme chiar daca fortati un pic nota.
Eu am semnat de cand eram student in anul I.
In definitiv - am mai spus pe forum - mi-am asumat raspunderea pentru ceea ce am facut.
Vorba lui SeptimiuV: a dracului aritmetica adun in Bilant ce gasesc in balanta si de raspuns raspunde ... tata.
Nu atasati nicio adeverinta. Sunteti nebuni?! Sa atrageti si mai rau atentia?
Cand depuneti bilanturile luati-va o moaca plina de superioritate ... sa-i descurajati.
:lol: