Probleme angajați
Scris: Dum Iul 26, 2020 8:20 am
Acum 2 săptămâni am preluat o firmă de la un client, Joi îmi spune că a primit o Notificare de la Finanțe cum ca nu a plătit asigurările pentru angajați și impozitul aferent , având o discuție mai detaliată cu el mi a spus că a avut angajați pe perioadă determinată de 2,3 luni anul trecut .
Eu am văzut că nu are depusa decl.112 pentru anul trecut,
El a trecut de la SRL D la SRL și trebuia să meargă la ITM să facă i cerere de modificare în sistem că ei nu fac actualizare automată și in Revisal nu au fost închise contractele de muncă....
1. Se da amenda ,cât?
2. Având în vedere situația de mai sus ce se poate face ?
Ms
Eu am văzut că nu are depusa decl.112 pentru anul trecut,
El a trecut de la SRL D la SRL și trebuia să meargă la ITM să facă i cerere de modificare în sistem că ei nu fac actualizare automată și in Revisal nu au fost închise contractele de muncă....
1. Se da amenda ,cât?
2. Având în vedere situația de mai sus ce se poate face ?
Ms