optiune meniu configurare societati

Ce crezi ca ar trebui introdus sau modificat la programe?
Încuiat
Mesaj
Autor
irimiam
Mesaje: 15
Membru din: Vin Sep 29, 2006 12:00 am

optiune meniu configurare societati

#1 Mesaj de irimiam »

Va rog sa-mi spuneti si mie daca exista vreo posibilitate ca in meniul configurare societati - sa fie inlaturate din afisare (prin selectie optionala) codurile societatilor cu denumire, care sunt mai vechi si cu care nu se mai lucreaza. Probabil sunt foarte multi utilizatori care au aceasta problema. Ne-ar ajuta foarte mult sa avem afisate doar societatile cu care se lucreaza.
Cred ca ar fi necesar un buton optiune, sa putem vedea in meniul configurare - toate societatile active si inactive (doua ecrane). De asemenea, ar fi necesar un alt buton, in principiu denumit "ordonare", iar in acesta sa putem ordona la afisare si lucru cum dorim noi sa avem lista, spre exemplu "alfabetic" sau "optional". Desigur, majoritatea dintre noi nu vom putea ordona alfabetic, deoarece denumirile incep cu sc, insa acest inconvenient poate fi inlaturat foarte simplu. Daca ar exista imediat dupa codul de ordine al societatii un camp (coloana) in care sa completam noi codul de afisare, de genul cod 001 - cod afisare 008, cod 002 - cod afisare 009 ... samd, ne vom face ordine. O alta conditie esentiala, este ca acest cod de afisare sa poata fi schimbat oricand, fara a influenta in vreun fel baza de date. Chiar daca am selectat in meniu ca o societate sa fie inactiva, trebuie sa se mentina posibilitatea de a se efectua orice actualizare de date, la nevoie, lasand acolo societatea, sau trecand-o la active. Astept cu interes si alte pareri si solutiile administratorului.

apetrem
Mesaje: 2852
Membru din: Mar Noi 15, 2011 12:00 am
Localitate: Brasov

#2 Mesaj de apetrem »

Societatiel care sunt mai vechi si cu care nu mai lucreaz, le arhivez,
le salvez si in alta locatie, eventual scriu un CD, dupa care le sterg,
ocazie cu care mai asta eliberez si din spatiu.

Avatar utilizator
nicolaescu112
Mesaje: 51
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Campulung-Arges

Solutie

#3 Mesaj de nicolaescu112 »

Daca deranjeaza atat de mult societatile vechi si nu doresti sa le stergi sau sa le arhivezi atunci de ce nu iti creezi un alt utilizator pe langa "admin" caruia sa-i interzici accesul pe firmele vechi si atunci pe fundalul programului cand intri pe noul utilizator iti vor aparea doar societatile la care i-ai dat acces.
Crezi ca varianta asta te ajuta? :roll:

irimiam
Mesaje: 15
Membru din: Vin Sep 29, 2006 12:00 am

#4 Mesaj de irimiam »

Intotdeauna la romani asa este, de ce sa mai muncesc sa fac ceva bine, daca se poate carpi si mergem mai departe...
Evident ca nu-mi convine, vreau sa merg 10 ani cu un sir de societati si imi trebuie ordine!!!... priceput???

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8220
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

#5 Mesaj de herganiec »

colegii de mai sus au avut bunavointa sa-ti dea o solutie cum fac ei ca sa satisfaca cerinta ta.
Daca nu te ajuta , scrie direct la Saga propunerea si gata.

PS.Cred ca tonul cu care v-ati adresat nu e tocmai cel potrivit. :roll:
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

paturcai
Mesaje: 8077
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#6 Mesaj de paturcai »

Corect!
HerganieC a sintetizat exact situatia in acest moment.
E o situatie pe care SAGA o considera ca nu este presanta acum. Asta nu inseamna ca nu merita sa fie luata in seama de catre Administrator si in masura in care lucrurile mult mai presante se epuizeaza sa intre si la fineturi.
Iar daca IrimiaM se supara e pacat. E pacat pentru ca tocmai aici ar trebui sa fim exact cum nu suntem in realitate: foarte amabili pusi pe pe buna dispozitie si cu multa multa multa bunavointa in a-i ajuta pe ceilalti atunci cand au nevoie.
Eu unul n-am priceput totusi care era problema? Ca nu sunt in ordine?!
Exista vreun program care mentine aceasta ordine? Daca da ajutati pe IrimiaM cu un link.
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

irimiam
Mesaje: 15
Membru din: Vin Sep 29, 2006 12:00 am

#7 Mesaj de irimiam »

Multumesc "paturcai", ai sesizat exact, ca avem nevoie ca fiecare utilizator sa-si organizeze meniul configurare societati dupa propriul criteriu organizational. Observati ca nu am un ton dur, am un ton principial si ferm. Ca sa fiu concis, fac trimitere la ergonomie: Denumirea de ergonomie deriva din cuvintele grecesti ergon(=munca) si nomos (=reguli) pentru a exprima stiinta muncii, dar se aplica tuturor domeniilor de activitate, mai ales contabilitatii!. Aceasta stiinta, promoveaza o abordare holistica care ia in considerare aspectele fizice, cognitive, sociale, o r g a n i z a t i o n a l e, de mediu si alti factori importanti de clasificare, corectie si analiza. Pentru aceasta, ergonomia integreaza cunostinte dintr-o varietate de discipline care includ: anatomia, fiziologia, igiena muncii, medicina muncii, antropometria, stiinte tehnice, e c o n o m i a, psihologia, sociologia, dreptul s.a.m.d. Ergonomia organizationala este ramura ergonomiei care se preocupa de optimizarea sistemelor socioprofesionale, sociotehnice, incluzând structurile organizationale, politicile si procesele. Domenii de studiu: comunicarea, managementul resurselor, planificarea muncii, stabilirea orarului de munca, munca in echipa, ergonomia comunitatilor, noi paradigme in munca, organizatii virtuale, teleactivitatea, managementul calitatii.Sunt adeptul improvizatiilor doar temporar, cand lucrarile sunt presante din cauza timpului scurt la dispozitie, asta ca sa inteleaga si cei de mai sus care mi-au oferit variante si carora le multumesc. Propunerea mea, nu face decat sa aduca un plus de performanta programului, o particularizare care are importanta. Spre exemplu, daca ne organizam societatile in ordinea alfabetica, mai usor intram in meniul lor. Sau putem organiza societatile pe sectoare sau judete. Cand vom lista declaratiile de salarii sau cele pentru administratii financiare, le putem obtine in ordinea sectoarelor, grupate, fara a mai pierde timp la sortare pe categorii/sectoare/judete, pe destinatii. Daca organizam societatile dupa criteriul de volum activitate, vom avea alte facilitati, pentru ca lucram frecvent cu ele si accesam rapid meniul, fara sa ne enervam, sa ne pierdem rabdarea (timpul) ca una este la pozitia 8 iar alta la pozitia 32 sau 64 ! Daca le organizam pe principiul macro si micro suntem mai atenti la alte detalii, la mod de analiza, la tipurile de declaratii specifice, la particularitatile de bilant, la cifra de afaceri, la atingerea anumitor plafoane de tva etc. Daca unele firme sunt inactive le avem afisate la urma, poate trebuie sa adaugam cateva operatii si scoatem doar declaratii trimestriale... sau daca avem firme cu stocuri le grupam incepand de la codul 010 la codul 020, la inceput sau la sfarsit.... Daca le organizam pe fel activitate, obtinem magazine, servicii, productie... sau mod de gestiune, globala, cantitativ-valorica etc. Credeti-ma nu e un moft, facilitatea pe care eu o vad, va poate usura munca si va face ca programul SAGA sa se vanda mai bine! Daca sunt ochi de vazut si urechi de auzit, nu trebuie sa scriu atat de mult.

Cu cat pricepem mai multe, avem nevoie de mai putine link-uri, asta ca sa nu creada "unii" ca ne pot trimite usor "la plimbare"!

Cei care sunt de acord cu mine, ii rog sa subscrie.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25898
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#8 Mesaj de tomac »

Din punct de vedere tehnic o abordare de genul celei descrisă de dvs.: sortare sau grupare pe diverse criterii, nu se poate realiza din motive pur tehnice. Eventual o sortare a ecranului de afișare a firmelor, da s-ar putea realiza. Acum se face sortarea societăților doar la intrarea în program (aveți un buton de sortare acolo).
Pe de altă parte dumneavoastră numiți improvizație ceea ce eu, de exemplu, poate numesc facilitate. Spre exemplu căutarea în ecranul "Configurare societăți" mă face să nu mă intereseze ce cod are acea societate.
Vedeți dvs, ceea ce credeți dvs a fi imperativ este imperativ doar pentru dvs nu și pentru alții. La fel ceea ce poate pentru mine este o urgență, pentru alții poate nici nu e un lucru ce să-l ia in considerare sau să-l bage în seamă.
Tonul dvs, nu a fost chiar foarte ok la postarea anterioară și îi dau dreptate lui Herganiec în privința asta. E ca și cum ați fi discutat cu cineva ce habar nu are ce vorbește și nu e corect față de colegii de pe forum. În loc să polemizăm degeaba, recurgeți vă rog la mailuri de propunere direct la SAGA, folosindu-vă de forum ca un argument. E simplu să trimiți un mail în care să faci o sugestie ce a fost discutată pe forum și să arați că ai sau nu susținere pentru ea, ca un argument suplimentar.
Dacă tehnic este posibil și dacă cerința este una ce poate ajuta marea majoritate a utilizatorilor, atunci, da există foarte mari șanse ca ea să se implementeze.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

paturcai
Mesaje: 8077
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

#9 Mesaj de paturcai »

Imi permit sa mai adaug inca un lucru:
Cumpar un Office de la Microsoft si nu-mi place ca nu-stiu-ce functie nu are (exemplu: Open Office are functii duble si costa nimic iar MS-Office este comercial si costa de te-ndoaie) si ma apuc sa scriu lui Microsoft chiar cu suparare ca eu sunt un om ordonat....
Exagerarea este binevenita si are talcul ei.
Mai mult: SAGA este un program FREE actualizarile facandu-se in baza unui abonament.
Cu mult mai mult: dl. IrimiaM ne "strica" ploile, noua tuturor: Usor, usor, am mai solicitat si noi ceva imbunatatiri (si "surpriza"!) SAGA le-a implementat pastrand pretul abonamentului. Motanasii, floricelele cerute s-au adaugat fara ca SAGA sa-si ceara "partea".
Un exemplu mioritic:
Editura Rentrop si Straton a lansat cu ceva timp in urma un Consilier numit CONTABILITATE. In urma solicitarilor privind si "interpretari" pe langa monografii contabile s-a decis spargerea lucrarii de baza in 4 consiliere:
Taxe si impozite pentru Contabili
Impozitul pe venitul Global (actualmente caduc)
Contabilitate
Asigurari Sociale
Codul Muncii
Lucrarea de baza a costat vreo 5 sau 6 milioane la vremea ei. Acum fiecare dintre consiliere costa 5 milioane. Daca o lucrare o cumparam cu 5 milioane si continea si "scapari" (se mai dadeau explicatii contabile, juridice, etc) acum rezultatul este ca fiecare Consilier lucreaza independent (strict pentru tema din titlu) si platesti de te spetesti, pentru ca ai nevoie si de Taxe si impozite, ai nevoie si de contabilitate, ai nevoie si de asigurari sociale cat si de codul muncii.
Forumul este o chestiune de prietenie dintre noi si SAGA. Noi propunem SAGA alege: castigam si unii si altii: SAGA se imbunatateste iar noi suntem multumiti.
Sigur ca dl. IrimiaM spune ca tonul folosit a fost ferm...ma rog suntem noi mai sensibili.
Daca tonul acela a fost ferm nu vreau sa fiu de fata cand va fi acuzator, nu de alta dar cu siguranta voi fi mort prin impuscare.
:wink:

PS Desi dl. IrimiaM lucreaza cu SAGA din 2006 a devenit foarte ordonat in Noiembrie 2008.
8)
Am vazut viitorul. Nu mi-l permit!

irimiam
Mesaje: 15
Membru din: Vin Sep 29, 2006 12:00 am

#10 Mesaj de irimiam »

Dragalasilor, nu a spus nimeni ca e o urgenta si si ca imi trebuie mie neaparat. Judecati mai intai sa postati intampinarile si improvizatiile voastre. Este o sugestie si a fost lansata pentru a se observa de utilizatori modul cum sariti ca niste hiene. Atentie Tomac, eu am cerut nu modificare fundamentala de program, ci doar optiune, alta afisare in ecran si pentru un informatician asta nu e mare lucru - OK?. Paturcai-nu este neaparat nevoie sa lucrezi cu SAGA dintr-un moment anume. Poate realizezi ca poti lucra cu SAGA si 100 ani, fara sa ai pe numele tau abonamentul. Daca esti asa inteligenta m-ai convins. Unii dintre voi sunt si obraznici, dar va asigur ca nu reusiti sa mototoliti ceea ce am sugerat eu. Daca mai sunt si alte idei de imbunatatire a meniului configurare societati, rog oamenii seriosi sa le posteze. Asta asa, ca sa lasati spatiu liber si pentru colegii nostri. Daca doriti razboi, va stau la dispozitie, cu un arsenal puternic. Nu este normal ca de la un simplu mesaj sa denaturati si sa ajungem la batalie, deci atentie!

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8220
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

#11 Mesaj de herganiec »

Forum Contabilitate - Saga Soft
Aici ne tutuim, vorbim, ne imprietenim


faptul ca incercam sa ajutam pe cine are nevoie, pe un ton mai degajat mai prietenesc (sa zic asa) e ca sa fie cat de cat pe intelesul fiecaruia, si ceea ce scriem o facem benevol.
Si nu cred sa mai primiti vreun raspuns daca discutati pe tonul acesta si faceti afirmatii de genul celor de mai jos
Unii dintre voi sunt si obraznici, dar va asigur ca nu reusiti sa mototoliti ceea ce am sugerat eu. Daca mai sunt si alte idei de imbunatatire a meniului configurare societati, rog oamenii seriosi sa le posteze. Asta asa, ca sa lasati spatiu liber si pentru colegii nostri. Daca doriti razboi, va stau la dispozitie, cu un arsenal puternic. Nu este normal ca de la un simplu mesaj sa denaturati si sa ajungem la batalie, deci atentie!
nu suntem in nici un razboi aici, suntem simpli utilizatori si am pus la dispozitie ceea ce stim si la altii ca sa-si rezolve problemele mai repede.

Chiar imi pare rau ca asa parere aveti despre cei cativa care scriem pe forum.
Va doresc toate cele bune.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

irimiam
Mesaje: 15
Membru din: Vin Sep 29, 2006 12:00 am

#12 Mesaj de irimiam »

Chiar imi pare rau ca asa parere aveti despre cei cativa care scriem pe forum.
Va doresc toate cele bune.[/quote]

Este valabil pentru cei care isi permit sa hartuiasca utilizatorii care pur si simplu posteaza o parere. Sper ca v-ati potolit, eu nu stiu ce interese aparati si pentru cine... Ramane sa vedem daca se pot implementa sugestiile postate pentru ca nu ar dauna nimanui. Toate cele bune.

Încuiat