dare in folosinta obiecte de inventar
-
- Mesaje: 591
- Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
- Localitate: Cluj-Napoca
dare in folosinta obiecte de inventar
in luna Martie am introdus toate facturile de O.I. si numai dupa aceea le-am dat in folosinta (din Intrari) in ordinea in care apareau acolo, dar am observat ca de la un moment dat pretul cu care le descarca difera de cel cu care trebuia facuta darea in folosinta.
Am listat fisa contului 303 si am dat in folosinta (tot din Intrari) in ordinea in care apareau intrarile pe fisa lui 303 (ordinea in fisa lui 303 nu corespunde cu ordinea din Intrari), asa a descarcat la pretul de intrare corect toate O.I.
La aprilie, am zis sa le dau in folosinta imediat ce am introdus factura in intrari, dar la a 3-a factura imi ia la descarcare un pret total aiurea.
Ce nu fac bine ? Sa introduc iar toate intrarile si apoi sa le descarc in ordinea in care apar in fisa lui 303 ?
Banuiesc ca are legatura cu FIFO, dar din moment ce toate O.I. introduse anterior sunt date in folosinta nu vad care e problema
Am listat fisa contului 303 si am dat in folosinta (tot din Intrari) in ordinea in care apareau intrarile pe fisa lui 303 (ordinea in fisa lui 303 nu corespunde cu ordinea din Intrari), asa a descarcat la pretul de intrare corect toate O.I.
La aprilie, am zis sa le dau in folosinta imediat ce am introdus factura in intrari, dar la a 3-a factura imi ia la descarcare un pret total aiurea.
Ce nu fac bine ? Sa introduc iar toate intrarile si apoi sa le descarc in ordinea in care apar in fisa lui 303 ?
Banuiesc ca are legatura cu FIFO, dar din moment ce toate O.I. introduse anterior sunt date in folosinta nu vad care e problema
-
- Mesaje: 591
- Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
- Localitate: Cluj-Napoca
merci !
ar pute proveni problema de la faptul ca la mai multe articole din factura am trecut aceeasi denumire a OI la "Denumire articol/serviciu" iar aceste articole au preturi de intrare diferite ?
Nu-mi displace sa procedez cum am spus in primul mesaj, dar pe de alta parte ma deranjeaza ca nu inteleg cum descarca daca fac pasii normali.
ar pute proveni problema de la faptul ca la mai multe articole din factura am trecut aceeasi denumire a OI la "Denumire articol/serviciu" iar aceste articole au preturi de intrare diferite ?
Nu-mi displace sa procedez cum am spus in primul mesaj, dar pe de alta parte ma deranjeaza ca nu inteleg cum descarca daca fac pasii normali.
-
- Mesaje: 591
- Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
- Localitate: Cluj-Napoca
revin la problema asta ... nu imi face descarcarea obiectelor de inventar la pretul FTVA din intrari. La primele 2-3 descarcari e ok, dupa care la o intrare cu 3 pozitii, prima o descarca bine, dar la pozitia 2-a imi trece un pret diferit de cel unitar care l-am introdus in intrari.
Nu s-a mai lovit nimeni de problema asta ?
Pana la urma trebuie sa descarc manual 603=303 cu RD 303 in luna ???
Nu s-a mai lovit nimeni de problema asta ?

Pana la urma trebuie sa descarc manual 603=303 cu RD 303 in luna ???
-
- Mesaje: 591
- Membru din: Sâm Apr 11, 2009 12:00 am
- Localitate: Cluj-Napoca
Este ceva normal. La fel se intampla si la darea in consum a materialelor. Dupa validare se preiau preturile corecte din factura, atunci cand materialele se dau in consum imediat dupa inregistrarea facturii, respectiv a NIR-ului.
Nu consider a fi o eroare. La inceput m-am speriat si eu pana mi-am dat seama cum functioneaza programul. Dar m-am asigurat ca se lucreaza corect.
Nu consider a fi o eroare. La inceput m-am speriat si eu pana mi-am dat seama cum functioneaza programul. Dar m-am asigurat ca se lucreaza corect.
Dar se vede pe ecran dupa validare, deci inainte de listare. Mie mi se pare normal, atata timp cat pe acelasi cod de material sau obiect de inventar se trec mai multe preturi. Ex.
- ciocan 10 lei / buc.
- ciocan 11 lei / buc.
- ciocan 12 lei / buc.
Toate aceste ob. inv. sunt pe acelasi cod. Cand dau in folosinta, inainte de validare, se preia unul dintre coduri, probabil primul, in ordine cronologica. La validare, fiind consumat primul articol cu pret 10 lei, se preia urmatorul cu 11 lei, etc.
Eu asa judec. Dar, atata timp cat este corect dupa validare, pe noi ne intereseaza mai putin ce face programul. (cel putin pe mine care nu stiu informatica deloc).
Scuze, dl. Balasz, dar asta este parerea mea.
- ciocan 10 lei / buc.
- ciocan 11 lei / buc.
- ciocan 12 lei / buc.
Toate aceste ob. inv. sunt pe acelasi cod. Cand dau in folosinta, inainte de validare, se preia unul dintre coduri, probabil primul, in ordine cronologica. La validare, fiind consumat primul articol cu pret 10 lei, se preia urmatorul cu 11 lei, etc.
Eu asa judec. Dar, atata timp cat este corect dupa validare, pe noi ne intereseaza mai putin ce face programul. (cel putin pe mine care nu stiu informatica deloc).
Scuze, dl. Balasz, dar asta este parerea mea.