dosarul salariatului

Chestiuni specifice programului SAGA PS
Mesaj
Autor
dutud595
Mesaje: 25
Membru din: Vin Aug 07, 2009 12:00 am

dosarul salariatului

#1 Mesaj de dutud595 »

Nu stie nimeni sa-mi spuna si mie ce acte trebuie sa contina dosarul salariatului intr-o societate? La un control a celor de la ITM , ce acte trebuie sa prezentam? Astept raspuns.Multumesc!

Avatar utilizator
zoldhegyii899
Mesaje: 67
Membru din: Mie Mai 13, 2009 12:00 am

#2 Mesaj de zoldhegyii899 »

Dosarele de personal ale salariaţilor, ar trebui sa cuprindă:
- dovada realizării obligaţiei de informare prevăzută la art.17 din Codul Muncii; cerere de angajare; curriculum vitae; acte stare civilă; acte de studii şi calificare; fisa de aptitudini, contractul individual de muncă care va cuprinde salariul şi elementele constitutive ale acestuia potrivit legii, actele adiţionale şi celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă; actele de identitate; avizul medical; actele de studii; fişa postului; acte adiţionale la contractele individuale de muncă; acte privind cercetarea şi aplicarea sancţiunilor disciplinare; permisul de muncă (în cazul salariaţilor cetăţeni străini; certificatul de cazier judiciar (unde este cazul);

mai multe aici: http://www.inspectmun.ro/Autorizatii/Do ... %20FIN.doc
Adevarul pur si simplu, e rareori pur si niciodata simplu.

Scrie răspuns