Pagina 1 din 1

dosarul salariatului

Scris: Mar Sep 29, 2009 5:43 pm
de dutud595
Nu stie nimeni sa-mi spuna si mie ce acte trebuie sa contina dosarul salariatului intr-o societate? La un control a celor de la ITM , ce acte trebuie sa prezentam? Astept raspuns.Multumesc!

Scris: Mar Sep 29, 2009 6:42 pm
de zoldhegyii899
Dosarele de personal ale salariaţilor, ar trebui sa cuprindă:
- dovada realizării obligaţiei de informare prevăzută la art.17 din Codul Muncii; cerere de angajare; curriculum vitae; acte stare civilă; acte de studii şi calificare; fisa de aptitudini, contractul individual de muncă care va cuprinde salariul şi elementele constitutive ale acestuia potrivit legii, actele adiţionale şi celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă; actele de identitate; avizul medical; actele de studii; fişa postului; acte adiţionale la contractele individuale de muncă; acte privind cercetarea şi aplicarea sancţiunilor disciplinare; permisul de muncă (în cazul salariaţilor cetăţeni străini; certificatul de cazier judiciar (unde este cazul);

mai multe aici: http://www.inspectmun.ro/Autorizatii/Do ... %20FIN.doc